Zbog opasnosti od zagađenja mora, i teško premostivih problema u opskrbi benzinske postaje, smatramo da je najava njene izgradnje u rabačkoj luci veoma loše rješenje.
Naime, znamo da morske struje u Jadranskom moru, koje izmjenjuju vodu i u rabačkoj luci i doprinose njenoj čistoći, ‘putuju’ iz pravca juga Dalmacije prema Istri, Rijeci, pa prema Puli, Trstu pa po talijanskoj obali opet prema jugu. To znači da u rabačku uvalu ulaze iz pravca St. Andrea, prema rivi i Maslinici, a vraćaju se uz Teleferiku prema Remcu, Marini i prema Puli. To je detaljno ustanovljeno ispitivanjima koje je vršio Hidrografski Institut iz Splita sa svojim brodom koji je u rabačkoj uvali boravio tri mjeseca, u vrijeme kad se radila dokumentacija za luku nautičkog turizma Yacht Club Rabac. Da podsjetimo, dok je bivša vladajuća garnitura nije maknula, nautička marina bila je u Prostornom planu Rapca.
Samim postavljanjem lukobrana na ‘ulaz’ morskih struja u uvalu, značajno će se usporiti izmjena vode i umanjiti njena čistoća. Ukoliko dođe do izljeva goriva u more, a što se često dešava prilikom krcanja goriva u plovila, to će značajno doprinijeti zagađenju rabačke uvale, jer će morske struje odnijeti gorivo prema luci i Maslinici, a da ne spominjemo situaciju u kojoj bi došlo do većeg izljeva goriva i velikog ekološkog problema.
Kao kuriozitet valja spomenuti da niti nautička marina, koja je skinuta iz Prostornog plana, izradom Studije utjecaja na okoliš nije dobila dozvolu za izgradnju benzinske postaje.
Drugi veliki problem bit će dostava goriva na benzinsku postaju na rabačkoj rivi. Naime, benzinska postaja može se, zbog isplativosti, snabdijevati isključivo velikim šleperima, odnosno cisternama od 30-ak tisuća litara ili brodom s mora. Znamo da šleperi, zbog svoje veličine ne mogu pristupiti rabačkoj luci, a brodovi su ekološki rizičniji.
Zbog svega navedenog Nezavisni Zajedno smatraju da izgradnja benzinske postaje u rabačkoj luci nije dobro rješenje. Smatramo da bi najbolje rješenje za Labin i obalu labinštine bila izgradnja benzinske postaje u Plomin luci, gdje već postoji industrijska infrastruktura, omogućen je pristup cisterni sa gorivom, tamo se nalaze usidreni ribarski brodovi a udaljenost od rabačke uvale je cca 5 NM, što je za plovila prihvatljiva udaljenost. Treba samo malo znanja, volja i kvalitetan razgovor i dogovor između vlasti grada Labina i općine Kršan.